fbpx
Obudź się z lęku. - Cel Życia
2763
post-template-default,single,single-post,postid-2763,single-format-standard,theme-bridge,bridge-core-2.4.2,op-plugin,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,columns-3,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-22.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2599

Obudź się z lęku.


Jeśli przeżywasz teraz trudne chwile i zastanawiasz się czy i co możesz zrobić w sytuacji, w której jesteś, to twoja intuicja już ci podpowiedziała rozwiązanie. Być może nie robisz nic, ponieważ się boisz lub uważasz, że nie masz na to wszystko czasu.


Wyjście z lęku i obaw wymaga wzięcia się w garść, dyscypliny, wykonania pracy oraz zaangażowania. To indywidualna odpowiedzialność. Indywidualna decyzja i działanie.
Zawsze możesz poczekać, aż wydarzy się coś poważnego w twoim życiu, zanim zdecydujesz, by na poważnie się sobą zająć.


Możesz opanować zdolność samodzielnego uwalniania się ze skumulowanego stresu, od natarczywych myśli i lęków oraz niepokoju. Radzić sobie z tym w taki sposób, by stres i lęk nie gromadziły się i nie nasilały. Transformacja lęku to także ważna odpowiedzialność za wyrażanie własnych emocji i uczuć.
Jeśli nie zaczniesz wyrażać emocji i uczuć, nie otworzysz się na to, będzie ci trudniej. Wtedy pozwolisz swoim emocjom i umysłowi na zapanowanie nad tobą.


Zanim cokolwiek zaczniesz robić, odbądź sam ze sobą uczciwą, wewnętrzną rozmowę.

Poniższa lista może być w tym pomocna.


1. Jaki rodzaj lęku pojawia się najczęściej:
• ciągły i trudny do opanowanie niepokój,
• chroniczne zamartwianie się,
• nawracające poczucie lęku,
• ataki paniki,
• obsesyjne myśli na jakiś temat,
• fobie,
• inne.


2. Sprawdź, czy pojawiają się fizyczne objawy, które mogą być związane z lękiem:
• gwałtowne zmiany rytmu i nieregularna praca serca,
• dokuczliwe bóle głowy,
• ucisk lub ból w klatce piersiowej,
• problemy z funkcjonowaniem układu trawiennego,
• pocenie się rąk,
• inne.


3. Co zazwyczaj robisz, kiedy ogarnia cię lęk:
• rozmowa z przyjaciółmi,
• stosowanie technik samo pomocy,
• ćwiczenia fizyczne,
• hobby,
• przyjęcie leków,
• sięgnięcie po uzależnienia – papierosy, alkohol, kawa, zakupy itd.
• pomoc specjalisty,
• suplementy diety,
• inne.


Możesz nauczyć się całkowicie samodzielnego radzenia sobie z lękiem. Dzięki koherencji serca przywrócisz wewnętrzną równowagę, organizm zatrzyma produkcję hormonów stresu, a w głowie i sercu zapanuje spokój.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x